helgen har varit riktigt trevlig

Fredags: Kom till skolan 9:45, presenterades till min nya lärare i svenska och so. Fick rast fram till nästa lektion. Dvs 12:15. Åkte till emma med schenling, philip och tibbe. Kollade på en film, tog bussen tillbaka till skolan och gjorde prov på en timma. Sedan åkte jag och mötte emma och vi åkte till mig, fikade med mamma och packade. Sedan åkte vi och träffade pojkarna igen. När tibbe drog på match blev det film med återstående hemma hos schenling. Riktigt mysigt hade vi det. Jag och Emma somnade skapligt.

Igår: Vi vaknade typ.. när vi nu vaknade. Kollade på två filmer och sedan tog vi bussen till centrum med emmas mamma där emma köpte smink. Sedan tog vi bussen hem till mig och lagade en riktigt god middag till oss och resten av min familj. Kyckling gryta blev det. Duktiga vi är. När vi ätit klart åkte vi till vendelsö där vi träffade Schenling, timme, philip och albin. Köpte godis, busade lite och hade det allmänt trevligt faktiskt. Blev hämtade strax efter halv tolv, kom hem och somnade.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vaknade, åt frukost och kollade sedan på beck. Jag tog en dusch, och nu för typ en halvtimma sedan åkte emma hem. Ska se till att skriva klart min uppsats om ekologi, sedan ska jag bara ta det lugnt och umgås med familjen. Hade det bäst. Kyss.


sommar och värme. ta mig tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0