bio, middag och sen film hos mig.


Dagens outfit dåraaaa.

Kvällen blev riktigt lyckad. Eller ja, hela dagen i helhet faktiskt. So och Spanska i skolan. Gick bra, fick VG på det muntliga provet i spanskan. GLAD CHEY HEYHEY! Trodde knappt jag skulle nå g. H3h3h3. Efter skolan köpte vi lite godis och så innan vi drog till stan. Vi var alltså Jag, Emma, Dennis och Philip. Väl i stan köpte vi biobiljetterna, gick runt lite och hade det allmänt trevligt. klockan fyra blev det bio, och vi kollade på i rymden finns inga känslor. bra film det där. Blev värsta lyxmiddagen på donken efter det. Och mätta och belåtna åkte vi sedan hem till mig där vi kollade på kung pow och hade det mysigt. Lovely. Nu är jag hungrig igen, och trött för den delen. Har träning mellan 1-4 imorgon. Så kanske borde sova. Hehehe. KYSSSSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0