twister time!


jag, johanna och fanny

jag och jellsan.

jag och jelena. SEXY ASSES

AHAHA.

sexy bitch.

Igår efter att jag vaknat hos Emma fixade jag mig och mötte sedan mamma i centrum. Fick två halsdukar, tack mamma. Åkte med mamma hem, sminkade lillebror inför halloween festen och sedan åkte jag till handen och träffade Jelena. Vi åt tacos till middag och träffade sedan Johanna och Fanny. Twister, Saw 3 och en jävla massa skratt stod på gårdagens meny, och fyfan va kul vi hade. Hohi. Somnade runt 5 inatt och vaknade vid 10. Fanny och Johanna drog vid elva, och vid tolv följde jelena mig till bussen. Ska nu fixa mig inför farbrors 40års fest. PUSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0