ett stort jävla grattis till mig själv!

Fyller nämligen 15 idag. Dvs att jag: får ha lagligt sex, är straffmyndig, får cykla utan hjälm, köpa energidricka i de flesta affärer, får kolla på skräckfilm på bio, får sommarjobba, får köra moped och allt sådan där! Har blivit en stor flicka med andra ord! Nu ska jag och mamma, om en halvtimma ungefär, åka till east street tatoo & piercing för att pierca min fucking navel! FYFAN VA GRYMT!  Har väntat på den här dagen sen jag fyllde tolv, no kiddin'. Men fyfan va nervös jag är, hehehehhe, nålrädd och rädd för smärtor, men det ska nog gå bra. *peppar peppar* Hur som, ikväll blir det myskväll med vännerna. Har köpt massa gott, ingredienser till pizza och hyrt film. Så vi kommer baka enga pizzor och mysa framför teven. Hohi. PUSSS!


Kommentarer
Postat av: Milica

GRATTIS :DDDDDDDDDD

2010-11-13 @ 11:08:07
URL: http://jankovic.webblogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte visa bild på piercingen? :) och grattis i efterskott!! :D

2010-11-15 @ 18:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0