duktig chey heyhey

Hola guapas.

Sitter i köket och pluggar matte, vilket jag gjort i två timmar nu. För nu ska jag fan i mig bli lika bra i matte som jag är i alla andra ämnen! hur som, tänkte göra två tal till och sedan plugga engelska i en halvtimma. DUKTIGT VA?! Hehehe. Utvecklingssamtal igår, gick bra, gick som väntat. Har inte gått ner i betyg i något ämne iallafall, hallelujah. Och kanske kan ränka med höjningar i spanska och idrott, skulle ju inte sitta ett dugg fel. Efter utvecklingssamtalet igår drog jag hem och bara tog det lugnt fram till dansen. Gick väl bra på dansen, har träningsvärk i magen idag. hihi. Äsch whatever, nu ska jag fortsätta plugga! Kyss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0