Det klokaste någon av mina vänner sagt till mig på länge.

"Kolla, vi har fötts och vi kommer dö. Det är det enda som vi vet kommer att hända. Det enda vi kan veta i framtiden är att vi kommer att dö en dag. Det kan vara imorn, om en månad, om ett år, om 50 år. Men den dagen kommer. Så det är det vi behöver oroas mest om, inte små saker som om vi fick g på ett prov eller om en kille inte vill ha kontakt med oss. För att betyg kan man till och med köpa efter gymnasiet, man kan betala upp sina betyg! Plus det är inte så att det är den killen som vi kommer gifta oss med, det är bara fjantkärlek just nu som ja kallar det. Och därför är jag glad nästan heeeela tiden, det är bara att tänka såhär, så är man glad över det man har, för man ska vara glad över det man har och inte längta efter det man inte har. Tiden går förbi och man fortsätter längta istället för att leva med det man har."

Tack melissa. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Melissa

JAG ÄLSKAR OCKSÅ DIIIG !!

2010-11-10 @ 13:41:06
URL: http://melissabacktobasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0