day 06 – your day (skulle egentligen skrivits igår)

Vaknade klockan 8. Sminkade mig, klädde på mig osv. Dörren till mitt rum var stängd, as usual. Öppnade dörren och började gå mot köket för att äta frukost, när jag hör någonting pipa till. Blir rädd och skriker "NEJ NEJ NEJ FUCK SÄG INTE?! NEJ NEJ" och så gick inbrottslarmet igång. Sprang runt i hela hset och letade efter mina nycklar där larmbrickan sitter, hittade nycklarna efter några minuter. Stänger av larmet, andas ut och hör hemtelefonen ringa. Svarar, det är securitas någonting som ringer och säger att vårat larm gått igång, jag svarade med att lillebror glömt att jag hade sovmorgon, de ber mig om någon kod, som jag inte kan. HAHAHA. Sa att jag har en larmbircka och attjag stängt av larmet med den, hon i telefonen säger att hon ser det på sin dator och smatalet avslutades. Skyndande mig att äta frukost och borsta tänderna och sprang till bussen. Skolan gick okej, den va seg osv. Efter skolan åkte jag och handlade med mamma och kvällen spenderades hos mammas vännina på sminkparty. Jag beställde lite smink + en parfym som luktar himmelskt. Mammas vännina säger att hon betalar sminket och parfymen till mig, som födelsedagspressent. Jag bleeeeeeeev överlycklig asså. Kom hem, smsade en stund med albin, typ halvsovande och somnade någongång efter tolv. INTRESSANT VA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0