day 04 – what you ate today

Mat, seriöst det bästa som finns. Hatar att vara hungrig, hatar att kolla på film utan något att äta, hatar att sitta i en biosalong utan godis eller popcorn, gillar inte att shoppa utan att fika, kan inte plugga hemma utan att äta osv. HAHA tjockis jag är. Hur som helst, idag har jag ätit typ lagom mycket. Till frukost åt jag en fullkornsmacka med skinka på, och så drack jag juice till det. I skolan åt jag korvstroganoff med ris till lunch, sen köpte jag några klubbor på rasten. Heheh. När jag kom hem drack jag ett glas juice och åt en macka med skicka. Sen åt jag en kaka också. Men det gjorde jag bara för att kakan låg där i burken och skrek på mig att jag skulle äta upp honom. Kunde ju inet lämna honom där helt ensam och hjälplös..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0