day 02 - your first love

Min första kärlek, var Casper på dagis. Vi var 4-5 år gamla och pussades hela tiden. Hahah. Inte för att jag älskade honom som en pojkvän, jag va bara fem år gammal. Men han var fortfarande min första puss och vi va "ihop" hahah! Jag kommer ihåg att han, jag och några kompisar till brukade sjunga "törnrosa sången" och typ dansen till den i ring. Då brukade jag stå i mitten av ringen och vara törnrosa, sen brukade Casper få pussa mig så att jag skulle vakna upp ur förtrollningen. HAHAHA. Cute huh?!

Jag har även ett minne av mitt typ, 5års kalas eller något. Jag och Casper stängde in oss på toaletten i min lägenhet och pussades medans alla andra barn stog utanför och bankade på dörren. Sen gick vi ut och sa typ att pussar va det bästa som fanns och blabla massa annat.

Måste erkänna att det låter fett sjukt att vi va "ihop" på dagis. Men vi gick verkligen på dagis. För när vi började i olika klasser i sexårs, tappade vi kontakten osv. Knasigt värre. Men idag pratar vi faktiskt ibland på facebook och msn. Lite kul sådär juuuuuuuu. Heh. Puss.


Nej det är inte jag och Casper på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0