underbar dag, faktiskt.

bild, teknik och no. jobbade jätte mycket med mitt hus som jag bygger både på bilden och tekniken. Lunchrasten blebv spenderad med... nej inte emma, (:o) utan med sötaste malin! Vi pratade massor, eftersom vi inte pratat med varandra på typ.. evigheter? Och det var riktigt trevligt. Har saknat henne och de andra brudarna. Efter att jag slutat satt jag i cafeterian i typ 50 minuter med jenny innan jag tog bussen med emma till emma. Bytte kläder och åkte sedan till dansen. Åt lite mat med jenny, som jag mötte upp igen på vägen. Sedan blev det träning. Lovely.

Nu stter jag i soffan, utpumpad och med onda fötter efter att ha gått barfota i mina klackskor hela dagen. JAJAJAJAJJA nu ska jag kolla klart på ugly betty sedan blir det dh. Sen dusch, sedan ska jag sova. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0