Trött

Hejsan. Nu har jag precis vaknat efter att ha kommit hem efter en konstig dag i skolan och somnat. På bilden jobbar vi med hus och skala typ tillsammans med tekniken, vi bygger hus i kartong osv. Idag var mitt hus som var nästan helt klart och riktigt genomarbetat helt borta. Arg jag blev. Men det skulle inte påverka mitt betyg iallafall och jag behöver inte göra något nytt. Så efter no provet som jag tror gick bra, fick jag åka hem då vi skulle ha 2 timmars teknik och jag inte hade något arbete eftersom huset var borta. När jag kom hem hämtade jag tjabo på hunddagiset och sedan somnade jag. Vaknade typ för tio minuter sen och är sjukt hungrig. Vilken usel dag. Usch. Uppdaterar sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket hunddagis går tjabo på ? :)

2010-05-25 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0