snaaaaaaaaart klar

Sitter och skriver det allra sista på reflektionen. Känns ganska bra faktiskt. Dock så tror jag inte att det blir någon Emma idag. Tyvärr. När jag pluggat klart blir det middag och efter middagen skulle jag ha behövt fixa mig och så innan jag skulle tagit bussen till handen. HAde väl varit klar runt sju och så en 30minuters bussresa på de. Hade inte kunnat träffats länge alls. SUCK. Om vi bara hade bott närmre varandra.. (alltså, om jag inte bott ute på landet mitt i ingenstans...) Men sånt är livet.

Nu ska jag se till att plugga klart, uppdaterar sen. Kyss!

Du och jag passar lika bra som lego och tillsammans är vi starkare än bamse. Alla barns dröm i guess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0