morsdag

Hejsvejs.

Blev en riktigt trevlig kväll igår. Åt middag hos kusin som fyllde 8. Fick sedan skjuts till coop, hämtade upp Emma på vägen och vi köpte godis och dricka. Sedan mötte vi upp Nilspils och rörde oss efter en stund hem till Emma där vi kollade på alvin och gänget 2. Sedan drog vi ut en liten sväng och träffade nils polare. Super trevliga lirare. Jag och Emma kom hem, kollade klart slutet av filmen och la oss sedan i sängen och snackade liteeee. Mysmys. Somnade runt halv två någonting tror jag. Vaknade runt halv tolv, fixade oss, åt frukost och sedan tog jag bussen till västerhaninge där jag köpte rosor till mamma. Tog bussen hem och ingen va hemma. Mamma och pappa hade åkt till mormor med bebishunden och lillebror var hos någon. Så jag passade då på att städa mitt riktigt stökiga rum och dammsög hela övervåningen. Nu sitter jag och väntar på att min kära mor ska komma hem så att jag kan ta hand om henne då det faktiskt är morsdag idag.

Nu: byta om. Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0