ben&jerry glassbaren

Godkväll!
Sitter i sängen med datan i knät, tillsammans med boobisen som har sin dator i sitt knä. Dagen har varit super trevlig. Efter skolan åkte jag och Emma till mig och gick på långpromenad med bebishunden. strax efetr att vi kommit hem igen, så kom min kära mor hem och hon tog med oss till tyresö centrum där hon bjöd mig och emma på ben&jerry's på en glassbar, med endast ben&jerry's. Mums! Efter det gick vi omkring lite i tyresö centrum och shoppade presenter till sötaste Loreena som precis fyllt 8. Grattis i efterskott bebis. Ska till henne imorgon btw. hur som, jag köpte ett par leggins också. Och inte vilka leggins som helst, utan ett par hellokitty legins från H&Ms barnavdelning. HAHA. Men dom va skit söta!


SÖTA? VISST?

Hur som, när vi kom hem lagade jag mat, och det blev väl sådär. Sedan träffade vi marucs och med honom kollade vi på Alvin och gänget. Trevligt trevligt. Blev sedan en liten sväng ut när vi följde marucs hem och nu sitter vi häraaaaaaaaaaaaaa. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0