det här visste du inte..



om min hund!

- han är mörk rädd.
alltid när vi går ut på kvällen så håller han sig tätt intill mina ben. Han smyger nästan fram och han håller vakt hela tiden. Ser han något som rör sig hoppar han till och skäller sedan typ jääääättte högt.

- han älskar all frukt. Speciellt bananer. Sitter man på övervåningen och öppnar en banan, så kommer han springandes från undervåningen på bara några sekunder.

- han gillar inte mina kill kompisar. Om jag kommer hem och luktar killparfym eller om jag tar hem en killkompis, så kan bebishunden dissa mig i en hel vecka. Han kommer värken och gosar med mig eller lägger sig i mitt rum. Han kollar även bort om jag pratar med honom. Den enda killkompisen han har gillat är Nizze, kanske för att nils är lite feminin av sig. ;)

- han dissar mig för Emma och Malin. Jätte elakt. Men allltid när malin var hemma hos mig, så gick han till henne och dissade mig. Nu har han börjat gosa med emma såfort hon är här och skiter i allt jag säger till honom.

- han vickar otroligt mycket på rumpan. Yes, till och med än mig. Hahaha! Han går med hela kroppen, den verkligen vickar fram och tillbaka. Det var så vi skillde honom från hans syskon när han var mindre. Hahahah! (plus att alla hade olika färger på deras halsband)

- han snarkar, högt. Ja... det är ju min hund trots allt.

- han kan kolla i kors med ögonen! Det är ju då om jag håller en godis lite över och mellans hans ögon dåra. Hhehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0