skrikrosa.

hejsan hoppsan.

förlåt för den risiga uppdateringen. Men gårdagen tillbringades i stan med mamma, helene och helenes bebis melina. Mamma och Helene ville kolla på viktoria och daniel medans jag myste med lilla melina. Sötare bebis får man leta efter! Hur som, det blev donken till lunch och så fikade vi i solen. ritkigt trevligt faktiskt. När jag kom hem blev det middag, sedan spenderade jag resten av kvällen i soffan. Var verkligen jätte trött. Orkade iförsig måla naglarna och det blev det skrikrosa nagellacket. Riktigt läckert!



Idag händer npg inte så mycket, passar bebishunden och hans kompis tobbe. Så kommer väl gå ut med dom osv, tänkte klippa lennarts gräsmatta, så att jag får lite pengar att shoppa för tillsammans med Emma när hon kommer hem om några dagar. Uppdaterar väl senare. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0