simpel ny header.

Bilden passade ganska bra i think. Ganska simpel, men ändå, så perfekt som en header. typ. Svårt att förklara, men så fick det bli iallafall.

Massor med tankar som virrar runt i mitt huvud. Varför vet jag inte. Är på otroligt dåligt humör idag enligt lillebror, medans jag själv känner mig bättre än någonsin. Är riktigt pigg, men orkar inte göra annat än att ligga i sängen och läsa den otroligt bra boken. Har inte varit hungrig på hela dagen, men inte heller mätt, så åt middag iallafall. Något stämmer inte, men ändå så känns det som om allt är precis som det ska vara. Wierdo.

Hur som, ska fortsätta läsa boken nuuuu. kyss.


favorit i repris.


Kommentarer
Postat av: Jelena

Headern blev fett fin ju :)<3

2010-06-14 @ 20:14:52
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0