shopping med moster

Goddag sötnosar!

Sov som sagt hos moster igår. Vi kollade på film och hade det trevligt. Idag blev jag väckt runt tolv då moster hade gjort frukost. Efter frukosten fixade vi oss och promenerade sedan upp till farsta centrum. Jag köpte en rosa baseboll-jacka typ, och så fick jag en riktigt läcker bikini av söta moster. tack så hemskt mycket. Sedan tog jag tåget hem, då moster skulle hämta upp loreena i solna. Ville träffa min prinsessa, men så blev det inte. Sitället ska jag och lillebror bowla med henne och moster imorgon. Lovely! Hur som, nu kommer bilder på de jag köpte/fick.


Ericigt, or what?


Så sjukt läcker. Och då ska ni se hur den sitter på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0