nervöööööös

Godkväll sötnosar.
Kom hem för typ en timma sen. Har ätit och duschat av mig och sitter nu och andas ut efter en rolig men ganska tuff träning. Endast jag och Milica som var där, dvs att det blev mycket mer tid som las ner på bara oss. Brara koreografi också. Love it love it love it! Så nu har jag lite steg att öva tills på söndag. Men det ska nog gå bra. Don't you think so?

Blir träning imorgon också, love. Sedan blir det träning på torsdag och lördag. Tror inte det är något mer än så, innan showen dåra. Är ganska nervös. Även om jag har stått på scen och dansat inför massa med publik. Men nu är vi många färre och man syns emr på scenen. Hehhehe. Stor scen blir det också, i torvalla ishall, dock utan is. HAHA. Menmen, nu ska jag läsa lite bloggar, sedan blir det utgång med bebishunden och adde. Kyss.


favoritnumret från vårshowen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0