inlägg 1153

Mamma kom hem för några timmar sedan, med moster. Vi åt tidig middag, blev super mätt. Gick ut på tomten en stund med moster och bebishunden, eftersom det är så fint väder. Bortsett från att det blåser förjävligt. Busade en massa med bebishunden, hoppade studsmatta för första gången på jätte länge med lillebror också. Det är inte alls lika roligt att hoppa som jag tyckte att det va för snart fyra år sedan, då vi köpte den. Whatever. Följer nog med moster hem ikväll, får se. Sover hos henne då, och isåfall ska vi till stan imorgon med min plutt, Loreena. Saknar henne massor! Min lilla prinsessa.

Hur soooooooooom, nu ska jag ut me hunden. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0