visste ni att?

♥ Jag är oerhört rädd för ormar, spindlar, tvestjärtar och gäddor.
♥ Jag får jättesvårt att sova om jag inte har en kudde att krama. Därför har jag en kramkudde både hos mig och hemma hos Emma, eftersom jag sover där lika ofta som jag sover hemma ungefär.
♥ Jag älskar känslan av nyborstade tänder, så jävla fräsht.
♥ Jag är jättesvag för bakelser, det är bara för gott.
♥ Jag är smått besatt av bodylotions och andra krämer. Älskar att ha len hy.
♥ Att sitta i pappas stora koftor och dricka te på vintern är något av det bästa jag vet.
♥ Jag är konstigt nog bara kittlig ibland.
♥ Jag känner mig ganska bekväm utan smink, har dock svårt med att visa mig ute med oplockade ögonbryn.
♥ Jag målar om naglarna ungefär en gång om dagen.

Känner mig väldigt ointressant. Vet inte ens varför jag skrev det här. Tumme upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0