trötttt. HAHAHA roligt.

Sitter i sängen med min rosa mugg med chaite. love. Har legat inne heeeeeela dagen och läst. är på sidan 305. jag har läst 305 sidor bara idag, ni kan inte säga att jag inte är duktig! Jag är fan grym. Och jag blir bara mer och mer nördig. HEhehe. Men we like it, right? Hur som haver, jag är trött. Kan inte skylla på att jag gick upp tidigt, eftersom jag somnade både i bilen påväg hem. Och i sängen med skorna på, när jag väl kom hem. Och så sov jag fram till 14. Lite roligt att jag är trött ändå. Ska iallafall sova snart. tror jag. Jag bara skriver, utan att tänka på vad jag egentligen skriver, så nej nu ska jag sluta skriva. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0