Sista dagen imorgon tyvärr.

Förlåt för att jag inte lagt in verken bilder eller hört av mig de här två sista dagarna. Men har inte haft tid. Dagarna bara rasar förbi och imorgon åker vi hem igen.. Redan. Synd faktiskt, men även ganska skönt eftersom det finns vissa personer där hemma som jag verkligen saknar. Just nu ligger jag i sängen, med johanna i bäddsoffan här bredvid mig, eftersom hennes föräldrar åkte hem redan idag. Johanna har somnat, vilket är smart av henne eftersom vi ska upp tidigt imorgon och äta frukost nere i receptionen för att lämna tillbaka nycklarna till stugan klockan tio. Sen får vi se hur länge vi stannar kvar här, det beror ju på vädret. Aja, uppdaterar när jag kommer hem imorgon. Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0