man blir smart av att läsa va?

man blir smart av att läsa va? Jag hoppas det iallafall! Fatta hur smart jag är nu isf! Vaknade imorse klockan tolv och startade min dag med att läsa klart boken "champagne flickan" för att sedan kunna påbörja "när jag hör din röst". Alltså den andra twilight boken. När jag började läsa, hade jag halva boken kvar. Det vill säga, 170 sidor. Fastnade i boken, helt seriöst, den andra hälfta var tusen gånger bättre än vad jag kunde tänka mig (med tanke på hur dålig den första halvan var) och jag läste ut boken. När jag läst klart alla sidor, och torkat tårarna som råkade rinna ner för min kind under de sista 20 sidorna, så märkte jag att klockan redan slagit 17:00. Är det inte sjukt att jag legat i 5 hela jävla timmar och läst? Okej, 4 och ½ kanske med tanke på att jag tog en liten paus tunr ett och åt och borstade tänderna. Men ändå!

Hur som helst, nu är det dags för middag. Uppdaterar efter det. Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0