konstiga hund

Lite sent för att säga godmorgon kanske. Och så har jag ju varit vaken ett tag.
Vaknade kvart i sex imorse, utav att nizze ringde. Kommer inte ihåg vad verken han eller jag sa. Men jag tror jag va lagom glad på han. Haha! Hade jätte svårt att somna om, den jävlen!, men somnade typ igen vid sju. När jag sedan vaknade, lite efter tolv var jag oerhört trött, men var tvungen att gå ut med hunden. När jag varit ute med han på långpromenad i värmen, la han sig på uppfarten i skuggan och vägrade flytta på sig. Konstiga hund. Tog ungefär en kvart innan jag fick in honom, jag skojar inte. När jag väl fått in honom tog jag min bok och la mig ute i hängmattan. Nu sitter jag med en cola i handen och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan åka och bada. Uppdaterar senare. Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0