klänt-ärsäl.

Hejsan hoppsan sötnosar!

Sitter i köket med pappa, som sitter framför hans dator och facebookar. Haha! Pratar med Johanna på msn, som kom hem från bommers idag. Har saknat dig min fag! Och imorgon ska vi träffas! WIHO! Skulle egentligen ha träffat boobisen, men det blev inte så. Då tog jag istället tillfället i akt och frågade Johanna om hon ville träffa sin gamla bög, det ville hon såklart.

Som hos Emma igår, vi åt pizza till middag och träffade sedan chanel och bella och hade det trevligt på ett berg med lite dricka, godis, kakor och musik. Hade det verkligen jätte trevligt, super faktiskt!




Imorse åkte jag hem runt halv ett för att sedan åka med mamma till niksta. Vi solade, badade och hade det mysigt tillsammans med några bekanta. Sedan kom vi hem, bytte bil och tog med oss Tjabo till träsket (det är inget träsk. haha!) Där vi mötte min barndomsvän charlie och hans familj, och några bekanta till mina&hans föräldrar. Där hade vi det trevligt, badade osv. Dock så halkade jag på berget och slåg i & skrapade upp min fot. Illa assssåååå. Men jag överlever, trots såret, blåmärket och svullnaden. KLANTEN själv..

Nu ska jag, mamma, pappa, lillebror och linus snart kolla på film. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0