jag är kär. i shortsen.

Åkte aldrig till stan med marcus, var för trött. Blev inte heller något filmtittande. Åkte dock till centrum med Emma och köpte ett par riktigt läckra shorts som jag förälskat mig i. De är svarta, med hög midja. Såååååå snygga. Fick med mig ett nagellack också. Rosa såklart. Sedan köpte vi en varsin chailatte och sedan rörde vi oss hem. När jag kom hem gick jag ut med hunden tillsammans med marcus, sedan badade jag med mamma, lillebror, annika och hundarna i träsket. Sedan blev det middag hos Annika och Pysen. Kom hem för typ 40 minuter sedan, hur som, här kommer bilder på shortsen.



Kommentarer
Postat av: c

Du köper nagellack hela tiden.. hur många nagellack äger du? :p

2010-07-10 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0