för varmt för någonting.

Goddag älsklingar.

Sitter i sängen, uttråkad, varm och riktigt trött och lyssnar på musik. Har sovit riktigt dåligt inatt, först och främst var det alldeles för varmt. Sedan drömde jag en ganska konstig, förvirrande dröm. Sedan så har pappa varit uppe på taket sen tidigt imorse. Eller ja, det har han ju varit sen i fredags. Skit jobbigt! Mina föräldrar håller alltså på att lägga nytt tak för er som inte förstått det. Fixat mig har jag gjort, men vettefan för vad, för jag orkar inte göra någonting alls. Ville åka till stan med boobisen, men hon övertygade mig om att det är för varmt ue för det. Och ja, jag är glad över att vi inte åkte.

Hur som helst, tänker inte sitta inne vid datan hela dagen. Måste hitta på något annat, även om jag inte orkar. Så pussssss på er.


bildbrist. för någon vecka sen med boobisen, simon och simon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0