EMMA! HÄR ÄR ETT INLÄGG! NU HAR JAG BLOGGAT!

Hejsanhoppsan snyggingar.

Sitter och målar naglarna framför filmen down with love. Riktigt söt film, jag typ älskar den. Hur som helst, dagen har jag spenderat med lillebror och mamma på nicksta. Riktigt trevligt. Klippt gräs har jag gjort också, och duschat. Nu sitter jag här. Och mycket mer har inte hänt, eller kommer hända. Ska bara ta det lugnt.

Imorgon därimot ska jag till flatenbadet tillsammans med Jelena, Milica och Lillebror. 'precis som förra sommaren då vi åkte dit allihopa i en hel vecka. Lovely! Tar med mig kameran imorgon, så kommer säkert ha en massa bilder att lägga upp imorgon. Hur som helst. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0