duktiga jag.

hejhopp!

Packat klart nästan allt, det enda som saknas är typ tandborste osv, men det tar jag imorgon innan vi åker. Sen ska jag ju ha med mig datan också, såklart! Inte för att jag kommer uppdatera särskilt mycket. Men lite tänkte jag skriva iallafall. Städat har jag gjort också. Och så har jag målat naglarna. Allt är alltså klart inför imorgon typ, duktiga jag!

Snart kommer några bekanta, och så blir det middag tillsammans med dom. Trevligt trevligt. Uppdaterar senare, nu ska jag byta kläder. PUSSSSSSSSSSSSSS.


b.i.l.d.b.r.i.s.t


Kommentarer
Postat av: J.

LÄNGTAR TILLS IMORGON!!!!!!!!

asfin bild, min älskade bög ♥

2010-07-17 @ 18:37:03
URL: http://juhnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0