spöket casper

Hejsan svejsan.

Istället för att spela Wii med Loreena så kollade vi på film. typ "spöket Casper" någonting.. HAHA. Lite smått tråkigt sådär. Men så är det väl när man har yngre kusiner. Hur som helst så gick jag och Moster ut med Tjabo efter det. Och nu sitter jag här. Har pratat med Albin i över en timme. Vi har rett ut vissa saker typ. Skönt. Pratar även med Izze.. Som är sup för att jag är upptagen den här veckan... :( Och med Adde såklart. Hoho.

Är inte trött alls :o Borde ju typ sova snart. Men nä. Skitsamma. Det är ju helg liksom. Aja. Ska bjuda på lite bilder. Från webcamen ofc. Vet att det blivit mycket såna bilder. Men vafan, orkar inte föra över från mobilen helatiden. Hehehe. Aja. Nöj er. Ni får ju några bilder åtminstone liksom. Puss.


Just nu. Vet att ni gillare! (Y)

Nyårsafton. Miss u bebo.

Efter jul. Love you!

Hemma hos Emma för några dagar sen. ÄLSKAR MIN BOOBIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0