Spaceshimps

Hejsanhoppsan sötnosar. Och förlåt för jullovets dåliga uppdatering.

Emma sov ju här inatt igen. Vi somnade runt tre och hade ställt klockan på 11 för att inte sova bort hela dagen. Men efter att alarmet ringt 5 gånger och jag puttat lite på Emma så gav jag upp och somnade om igen. Två timmar senare blev vi väckta av mamma och gick upp och åt frukost. Efter det så la vi oss i soffan igen och kollade på film. Det blev en bratz film. HAHA! Men den va faktiskt bra... heheheh. Hur som helst så gick vi ut emd hunden efter det och Emma tog sen bussen hem.

Just nu sitter jag i soffan med lillebror och kolla på spaceshimps. Och ja, jag älskar barnfilmer. Hoho.


I miss you already boobiesen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0