kuuuuuusiner

Hejsan hoppsan!

Nu har jag precis ätit. Och är proppmätt! Usch och fy. Heheheh. Hur som helst, sprang till tåget vid kvart över ett. Hann precis, men just då ringde faster och kusinerna och sa att dom missat tåget. Så jag tog bilen med mamma istället. Väl framme i ösmo fikade vi och så. Myste lite och kollade på när Liam och Noel spelade Wii. Runt halv fem åkte mamma och lillebror hem. Ungefär 45 minuter senare tog jag tåget tillsammans med faster, razmus, emelie, robin, dennis och andré. Vi hade de trevligt. Hoho. Sen fick jag skjuts ifrån stationen, hem utav farbror. Sen har jag ine gjort så mycket mer. Pratar lite med boobisen på msn. SaKNAR HENNE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0