kaaaaaaaalllt brrr!

Sitter i sängen nyduschad och kollar på paradise hotel. Så skönt att ta en varm dusch efter att jag och Emma träffat Izze och typ gick runt i sisådär två timmar. Skitkallt ute omg!

Hur som helst så finns det väl inte så mycket att berätta. Skola idag. Bild, No, teknik. Har inte kommit igång så mycket så tog det mest lungt och kollade på film. Efter skolan mötte jag Emma och Emma, vi rörde oss möt centrum där vi träffade min pappa. Fick ett par gympaskor till idrotten. Haha. Söta faktiskt. Bilder kommer! Sedan rörde sig Emma H mot bussen och jag och Boobie åkte med pappa hem. Efter middagen rörde vi oss mot Izze och jag kom hem för en stund. De va väl allt. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0