jävla fotboll.

Okej. FÖRLÅT för min superdåliga uppdatering.
Men har varken varit på humör eller haft tillgång till datan.

Hur som helst så sov jag hos Emma igår. Vi drog till videoteam runt 5 typ och köpte godis. Sedan drog vi itllbaka till Emma där vi åt middag. Efter det fixade vi oss lite och drog ut och träffade Adam, Isse, Micha och Albin. Tråkigt värre. Drog hem efter en halvtimma. Sen gick vi ut med hennes knäppa hund sen hade vi det mys vid datan typ resten av kvällen. Drack en massa te gjorde vi också!

Imorse så vaknade vi vid elva, hade ställt klockan. Jag fixade mig och sedan åt vi frukost. Blev sedan hämtad av pappa då vi åkte till maxi och handlade och sedan hämtade vi upp moster och kusin i farsta. Nu har mamma och pappa dragit på Spa, jag sitter här vid datan och dom andra är på nedervåningen och spelar Wii. Hoho. Puss.

Ja just ja, angående rubriken, hade fotboll på idrotten igår och gjorde illa handleden då jag stog i mål. Fick ont typ igårkväll. HAr skit ont i dag. Använder mig uatv vänster arm. Haha skit jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0