Idrottsfredag.

Hejsanhoppsan.

Kom precis hem och fryser hur mycket som helst! Usch! HATAR FAN VINTERN... Okej kanske inte. Men idag, just nu, då gör jag det. Fick skjuts till skolan imorse. Blev idrott och ja det va kul, eftersom man fick träffa alla igen. Sen skulle vi äte lunch. I skolan. Fick gå ändå från rackethallen till jordbro station. Fyfan va jag frös! Till lunch blev det tacos. Det smakade okej. Va inte ens hungrig. Sen va det bara att ta tåget tillbaka till jordbro för att gå till rackehallen igen. Frös ännu mer den här gången. Skulle nu ha elevensval, vilket blev idrott denna termin igen. Även om jag valde det som typ 3de val eller nått. Skit samma. Påväg till jordbro station, ännu en gång så frös jag typ ihjäl. kunde inte äns prata. Haha! Tog bussen hem och upptäckte att lillebror inte kommit hem ännu, och så hade jag dessvärre inga nycklar. Tog en promenad till Lisen som bor några gator bort och hämtade extranycklarna. Tog med mig Tjabo hem också eftersom an är hos henne på dagarna. Nu sitter jag iallafall och värmer mig i sängen med Tjabo. Han ligger på mina isbitar till fötter. Hoho.

Tror jag ska träffa Emma sen. Eller jag ska träffa Emma sen, kanske sover hos henne. Eller så får hon sova här. Ingenaning. Nått sånt blir det iallafall. Ska försöka uppdatera gansla mycket ändå. Puuuuussss!


Kommentarer
Postat av: J

Menar du inte dina 'frusna köttbitar' till tår? Hahahaha! <33

2010-01-08 @ 19:02:12
URL: http://juhnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0