harry potta

Hejsanhoppsan.

Förlåt för en hemsk uppdatering.. Jag och Johanna vaknade tio över tre idag och insåg att det tillochmed höll på att bli mörkt ute. Vi gick upp och åt frukost sedan fiksade vi oss lite. När vi var klara med det gick vi ut för att smälla upp smällarna som blev kvar från igår. Men efter att vi smällt ungefär hälften av allt som va kvar så gick vi in för att vi frös så mycket om fingrarna. Väl inne så satte vi oss framför teve tillsammans med mamma och pappa och kollade på "ivanhoe", tror det stavas så. hehe. Runt klockan sex så fick Johanna skjuts hem av min pappa, jag följde emd och påvägen hem så handlade vi lite och så.

Nu sitter jag och kollar på Harry Potter och fången från azkaban. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0