Förändrad

Har under några dagar nu, tänkt på hur mycket jag förändrats. Från i sommras, till nu. Helt sjukt. Vet inte hur jag förändrats riktigt. Har bara gjot det. Syns ven på mig, inte utseendet kanske, men klädstilen och sättet jag beter mig på. Är helt annorlunda. Det skrämmer mig, att tiden går så fort när den egentligen känns hur seg som helst. Om jag hade träffat mig själv som jag va i somras, så hade jag inte känt igen mig själv. Det är skumt faktiskt. Jag är ju samma person. Jag tänker ju likadant och jag har samma känslor. Menmen. Är stolt över den jag är idag, va även stolt när jag va den jag va i sommras. Antar att det är de som gör mig till den jag är. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0