facebook.. så bra när man glider ifrån kompisar!

Ibland hatar jag verkligen facebook. Så segt och så. Men nu älskar jag det! Att kunna ta kontakt med kompisar man inte träffat på länge. Såna man glidit ifrån. Har precis pratat lite med Tanja. Har inte träffat henne på sjukt länge. Slutade ju umgås när hon bytte skola. Men ja de va trevligt att prata med henne igen faktiskt.

Hur som helst så har jag all världens huvudvärk och tänkte stänga av datan. Uppdaterar mer ikväll dåra. Men först så ska jag lova er en sak, att hålla mig aktiv under den här terminen även om jag ska satsa mer på skolan. Även om bloggen ofta tar mycket tid, så ska jag kunna fördela den tiden under ett dygn på 24 timmar. Lovar. Så för att NI ska bli nöjda så kommer jag under denna termin försöka att:


Lägga upp en dagens outfit varje morgon.
En hiss/diss lista i veckan.
Minst 6 inlägg per dag.
Ta mer bilder, inte bara webcam bilder.
Köra fler frågestunder etc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0