Emmmmmmmaaaaaa

Jag lever!

Har inte orkat blogga bara. Hursomhelst så försov jag ju mig imorse, men de gjorde inteså mycket då vår idrottslärare var sjuk och vi fick ta det lugnt. Spelade badminton tillsammans med Line mot Macek och Stålis. Lite kul när Macek och Stålis spelade på sitt egna lilla vis. HAHA! Efter det va de lunch, chickenbits. Ganska så gott.

Under lunchrasten, hahahah! så typ gick killarna i åttan och nian runt och log. Dom skrek "hej gurkan" och verkade jätte stolta.. Fattade att de va något som inte stämde men sa inget. Tillslut fick jag en lapp av stålis där det stog "ismet <3 gurkan" typ. Började kolla efter fler lappar, då dom hade satt upp flera stycken utspritt över hela skolan. Hittade 20 stycken och det finns tydligen 7 stycken kvar. Suck! Roligt man kan ha grabbar. Moget liksom.

Sen blev det elevensval, idrott igen. Slutade tidigare och åkte till skolan för att vara med på Emmas spanska lektion. HAde kunnat vänta utanför men är hellre med på lektionen än att sitta en timma utenför helt själv. Efter det åkte vi till mig, jag duschade och sedan mötte vi upp Borken, Gustav och Philip. T.r.å.k.i.g.t Hur som haver så sitter jag och emma i sängen nu, smsar och typ mår illa efter godiset vi ätit. Blä.. Ska nog sova snart, då vi är super trötta.

Herregud vilket inlägg. tråkigt. aja puss.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehehe, låter bra det. :)

2010-01-16 @ 12:34:49
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0