brandutbildning + brand i papperskorg

Hejhopp gummisnopp! Hoh. va bara tvungen.

Sitter och gör lite spanska läxa, har tydligen prov imorgon. Hur som helst, efter det ska jag ut med hunden sen troligtvis träffa Emma och Izze. Skoj. Aja, ska berätta om min störda skol dag sen plugga lite.

Skolan: Började med att vi hade brandutbildning mellan 8:10-11:40. Vi skulle kolla på filmer och lyssna lite på vad några brandmän hade att säga. Men teknologin funkade knappt så vi såg inte alla filmer. Hur som helst, fick sluta redan vid 10:58, för att vara exakt och spenderade då min tid tillsammans med emmas klass. Hohoho. På rasten så gick jag och emma omkring lite, umigcks med lite killar och så. Började sen vid 12:40, svenska. Efter en timmas svenska så gick brandalarmet. Vi trodde det hörde till någon annans klass brandutbildnong men icke. Ena trppuppgången var rökfylld och vi tvingades gå ut i kylan. Fyfan va kallt. Usch. Efter många om och men fick vi gå in igen då någon hade tänt eld i en papperskorg på en toalett. Vi fick då sluta för dagen men var dock tvugna att vänta, då vi hade våra skåp vid den här toaletten och då det va rökfyllt. Fick lite sällskap av Macek som jag sedan åkte tåg tillsammans med på hem vägen. Hur som helst, nu är jag hemma, oskadd. Hohoh. Puss.


Kommentarer
Postat av: J.

"Började med att vi hade barnutbildning..." Barnutbildning, haha wtf :D

2010-01-27 @ 16:24:27
URL: http://juhnnna.blogg.se/
Postat av: Macek

Jag är Macek, om någon ville veta.



Hejdå Gurkfisk :D

2010-01-27 @ 22:11:54
Postat av: hej

hej macek :)

2010-01-29 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0