avatar.. bra.. men inte så bra?

Hejsanhoppsan.

Kom hem för en halvtimma sen ungefär. Jag va alltså på Bio med Boobisen. Vi kollade på Avatar och jag ska helt ärligt säga att när vi satte oss i salongen så hade ingen av oss en aning om vad filmen handlade om... (Y). Hahaha men den va bra. Fast absolut inte så bra som alla sagt att den är?. Absolut en riktigt bra film. Värd att se igen. Men njaaa, tvekar på att det är den bästa filmen jag sett faktiskt.

Hur som helst så ska jag nu göra iordning lite te och byta om till myskläder. Sen ska jag kolla lite på film tror jag. Får se. Kanske fastnar här vid datan liksom.. Menmen. A puss.

Justja! IZZE HAR DU LÄST DETHÄR? HOPPAS DU HAR! ANNARS FÅR DU INGEN LEDTRÅD!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

haft en bra söndag?

2010-01-10 @ 21:50:56
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Jells

Det är visst den bästa filmen :<

2010-01-11 @ 16:08:25
URL: http://jellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0