so fresh

Hejsanhoppsan!

Känner mig otroligt mycket bättre nu! Har duschat, målat naglarna och bytt sängkläder. Allt blev så mycket bättre. Hoho, har dock fortfarande ont i halsen, men ska göra lite mer te snart.

Naglarna blev ljuslila, vilket är lite konstigt då jag ALDRIG gillat lila förut. Emma som fått mig börja gilla de. Hahaha. (Y). Aja, lila är gulligt, men dock inte lika gulligt som rosa. Alla vet att rosa, de är ju den jag är. Oavsett om ni tycker "att lite rosa ska de va, men i mängder blir det överdrivet", så älskar jag det. Och bara för att ni skriver muppade blogginlägg om överdrivna människor så kommer jag inte sluta vara överdriven. Thats who I am. Så, suck on that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0