skolan idag

Skolan idag va lite smått rolig. Började med bild då vi fick göra vad vi ville. Jag, Jonatan och Philip fick för oss att göra ett konstvärk utav vattenfärg. Blev super fint! När vi var klara med den började jag och Jonatan ha krig ed vattenfärg. Vi kastade färg med penslarna och så. Sen när vi väl sagt att vi skulle sluta så la jag ifrån mig penseln. Men SJÄLVKLART så tyog jonatan mer färg på sin och började måla mig i ansiktet. FIN JAG BLEV!

Efter det var de rast, kollade lite när macek och izze hade syslöjd, inte för att de gjorde något dåra men a. Sen No, kommer inte ihåg vad vi gjorde där fakitskt.. HAHA aja. Sen va det lunch, åt tillsammans med malin, josephine, isabelle och jenny, sedan efter det mötte jag upp borken och killarna nere i cafeterian. Där satt vi och pratade fram till tekniken. På tekniken jobbade jag tillsammans med frida då vi fick oerhört mycket gjort. Bra där!

Efter det slutade jag dåra och åkte hem och tog de lugnt.
hur som helst, bilder kommer såklart! och dom kommer.... nu!

Jonatan, Hampus och Philip.

Vårat riktigt fina konstverk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0