så tråkiga

Mamma kom hem för ungefär en timma sen, fick då lunch och sedan så började vi kolla på filmen the boat that rocks, och guess what, den var ännu värre än rallybrudar. Verkligen jätte tråkig. Så nu har jag sattit mig i sängen och väntar på att one tree hill ska börja. Mycket bättre.

Ikväll blir det middag på Vaskos tillsammans med mamma, pappa, lillebror och ett par bekanta. Mys. Eftersom jag mår mycket bättre idag så ska jag snart fixa mig lite och så inför ikväll, sen vet jag inte vad som händer efter det. Har iaf planer imorgon och på söndag. På söndag träffar jag boobisen! ÄNTLIGEN! och imorgon ja, de är hemligt. Hur som haver, nu börjar snart one tree hill, så uppdaterar väl sen innan jag fixar mig elelr nått.  puss.


Kommentarer
Postat av: J.

Skulle inte vi va på söndag? ;_;

2010-02-20 @ 17:40:49
URL: http://juhnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0