jävla snö!

Godmorgon. Eller ja, morgon och morgon.

Vaknade runt kvart i tolv då jag och Emma åt frukost och så, jag fixade mig lite medans hon satt vid datan och ja mer än så har inte hänt. Om en kvart ska Emma ta bussen hem och då ska jag städa lite. Efter det kommer bögen hit. Har saknat henne! Vet inte vad vi hittar på, men det spelar ingen roll, bara jag får träffa min bög!

btw, har ni sett snöovädret?! Omg, igår, det va verkligen storm. Och idag när jag skulle öppna ytter dörren och släppa ut hunden på tomten så fick jag knappt upp dörren. Den va igen snöad med snö på ca 30 cm. Herregud. Vill ju ha sommar nu! Vill att det ska bli varmt! Aja, det kommer väl. Får vi hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0