I'll be done

Snart klar! WIIIHOOO! Nej men snart är uppsatsen klar. grymt stolt över mig själv, fan va jag har arbetat. Ska skriva klart det allra sista idag och imorgon, sen ska jag bara göra en framsida. Super.

Men tro inte att jag oluggat klart för de. Engelska och Spanska prov imorgon. Sedan är det matte prov på fredag. Herregud, alldeles för mycket plugg den här veckan faktiskt. Lite fritid borde vi väl få? Aja hur som helst, ska snart äta. Efter det blir det väl lite emr plugg sen ska jag umgås med min älskade data och med min mobil i sngen framför teven resten av kvällen. Ska även lägga mig skapligt så jag orkar med resten av veckan. Är ju trots allt bara tisdag idag. Puss.


just nu, i jeansleggins och pappas tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0