I taket lyser.. Emma?

Hejhopp!

Sitter hemma hos Emma och kollar på I taket lyser stjärnorna. Älskar verkligen den filmen. Men vem gör inte? hur som helst, förlåt för en riktigt dålig blogguppdatering de senaste dagarna. Har inte haft någon blogglust alls och de få inlägg jag har skrivit har jag tvingat mig själv att skriva. Men nu är blogglusten tillbaka och ska berätta vad jag haft för mig de senaste dagarna.

Igår: Åkte hem efter skolan och städade lite i rummet. Senare kom Johanna hem till mig och vi lyssnade på musik och hade det trevligt. Lite senare åkte vi och köpte sushi och en massa godis som jag btw aldrig åt upp. På kvällen kollade vi på the ugly truth och sedan bosatte vi oss framför varsin dator, pratade en massor och skrattade. Somnade hyfsat faktiskt.

Imorse vaknade vi runt halv tolv tror jag. Vi åt frukost och fixade oss och åkte till handens centrum. Köpte lite gulliga rosettringar, rosetthårspännen pch rosett örhängen. Köpte även ett par jeans. Juste, lämnade då över min väska till boobisen som va i centrum med sin mamma. Hon tog hem min väska för att jag skulle slippa bära den fram och tillbaka. Så snäll! Hur som helst, åkte sedan hem och hjälpte mamma att städa och skära grönsaker till hennes "sminkparty".

Middag på vega baren tillsammans med pappa blev det. Jätte trevligt. Efter det köpte vi godis och sedan körde han mig hem till boobisen där jag nu sitter och kollar på film. Herregud vilket långt inlägg. Tråkigt också för den delen. HAHA. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0