huvudvärk och feber

Godmorgon bloggen!

Ligger faktiskt helt ärligt i sängen och tycker synd om mig själv för att jag har så oerhört ont i huvudet och har feber. Ville så hemskt gärna till skolan, för en gångs skull, för att träffa min älskade boobie dåra. Men nej, mår inge bra.

Hur som helst, vaknade klockan halv sju och kände att det inte var någon idé att åka till skolan. Bad mamma ringa Catrin, min lärare och säga att jag inte mådde bra. Somnade sedan om och vaknade vid halv nio av att mamma kom med frukost till mig. Så söt. Efter frukosten kollade jag lite på barnprogram och somnade sedan om igen. Vaknade sen runt tolv och ligger fortfarande kvar i sängen. Orkar knappt resa mig, så ont i huvudet har jag. Helt sjuk. Haha ändå så sitter jag vid datan... det är ju smart.

Ska iaf upp och äta lite lunch nu och ta en alvedon, uppdaterar säkert senare. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0