♥♥♥♥♥

"ett helt år med dig, och det kändes som en evighet
du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet
du måste förstå att du är nåt speciellt
du är min egna ängel, som gud hade sänt
se mig in i ögonen, där finner du alla svaren
jag älskar dig, och i hjärtat lever du kvar än
du var den enda som fick se mig svag
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida
du kan verkligen berätta vem jag är
du känner mig bäst, för jag va så jävla kär
du kommer alltid att stå mig lika jävla nära
i din hand kommer du alltid att få bära
du kommer få bära halva delen av mitt hjärta
så du kan höra mina tankar när du känner smärta
och lyssna riktigt noga, och tro inte att jag driver
tänker med huvudet och med tangenterna jag skriver
jag tänker på dig ofta, varenda liten stund
tänker på dig på natten, och kan inte få en blund
kan man ha en bättre vän? det tror jag faktiskt ej
svara på den frågan, du betyder mycket för mig
i vänskapsbandet finns en låga som aldrig brinner ut
kan svära på allt att den aldrig kommer ta slut
att jag inte tänker på dig, det går inte en nat
dig ska jag ta vara på, min lilla skatt
jag glömmer aldrig när vi gick hand i hand
när vi två var utomlands, spaniens vackra strand
det var den tionde augusti år två tusen fem
din och min kärlek, alltihopa blev en vänskap
men du betyder lika mycket, då som idag
och jag vet att ingen känner dig bättre än jag"

Emma boobisen! Jag älskar dig.
Världens mest underbara vän.
Min andra halva, utan dig.. är jag inte hel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0